Veelgestelde vragen (FAQ) voor JumbiKids

1. Waarom kiezen voor Jumbikids?
Bij Jumbikids staat veiligheid en kwaliteit voorop. Al ons speelgoed is handgemaakt in Europa en voldoet aan strenge kwaliteitsnormen. We bieden een ruim assortiment aan exclusief speelgoed, waardoor je altijd iets unieks vindt voor je kind.


2. Hoe lang duurt de levering van mijn bestelling?
De levertijd tussen de 3 tot 7 werkdagen, afhankelijk van de drukte. Deze producten worden verzonden vanuit ons distributiecentrum.


3. Kan ik mijn bestelling volgen?
Ja, zodra je bestelling is verzonden, ontvang je een e-mail met een trackingnummer waarmee je je pakket kunt volgen.


4. Wat is het retourbeleid van Jumbikids?
We willen dat je tevreden bent met je aankoop. Mocht een product niet aan je verwachtingen voldoen, dan kun je het binnen 14 dagen na ontvangst retourneren. Zorg ervoor dat het product in originele staat en verpakking is.


5. Mijn bestelling duurt langer dan verwacht. Waarom?                                        Het kan voorkomen dat een bestelling soms iets langer op zich laat wachten dan normaal, vooral tijdens drukke periodes. Het is ook mogelijk dat er iets fout is gegaan bij de vervoersdienst. Wij raden je aan om in zo'n geval direct contact met ons op te nemen, zodat we prioriteit kunnen geven aan het oplossen van het probleem en ervoor zorgen dat je bestelling zo snel mogelijk aankomt. Echter, na het afgeven van het pakket van ons distributiecentrum naar het postkantoor, hebben we geen invloed meer op de verzendtijd omdat dit in de handen van de bezorgdienst ligt. Mocht het pakketje bijvoorbeeld kwijt zijn geraakt bij de bezorgdienst, dan zullen wij het product volledig op onze eigen kosten opnieuw toesturen.


6. Hoe kan ik contact opnemen met de klantenservice?
We staan altijd klaar om je te helpen! Je kunt ons bereiken via info@jumbikids.nl